Bazar, 17 Avqust, 2025

Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 21 İyun, 2021 - 08:18
Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası

Vəzifə:Çağrı Mərkəzi Operatoru Vəzifə təlimatı: - Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili - Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq, - Sifarişlərə nəzarət etmək - Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək. - Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; - Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; - Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; - Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq; - Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək; Tələblər: - Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı - Təqdimat bacarığı - Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti - Etirazlarlarla işləmə bacarığı - Stressə davamlılıq - Tələbkar və məqsədyönlü - Komandada işləmə bacarığı - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək), İngilis dili (orta səviyyədə) - Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook Biz Sizə qabağcıl şirkətlərin birində çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa CV-ni “Çağrı Mərkəzi Operatoru” mövzusu ilə[email protected]ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 6739
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1608
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 637
“İnnovativ məktəb” l...