Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası

Vəzifə:Çağrı Mərkəzi Operatoru Vəzifə təlimatı: - Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili - Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq, - Sifarişlərə nəzarət etmək - Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək. - Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; - Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; - Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; - Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq; - Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək; Tələblər: - Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı - Təqdimat bacarığı - Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti - Etirazlarlarla işləmə bacarığı - Stressə davamlılıq - Tələbkar və məqsədyönlü - Komandada işləmə bacarığı - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək), İngilis dili (orta səviyyədə) - Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook Biz Sizə qabağcıl şirkətlərin birində çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa CV-ni “Çağrı Mərkəzi Operatoru” mövzusu ilə[email protected]ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az