Bazar, 1 İyun, 2025

Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 21 İyun, 2021 - 08:18
Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası

Vəzifə:Çağrı Mərkəzi Operatoru Vəzifə təlimatı: - Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili - Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq, - Sifarişlərə nəzarət etmək - Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək. - Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; - Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; - Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; - Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq; - Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olma

sının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək; Tələblər: - Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı - Təqdimat bacarığı - Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti - Etirazlarlarla işləmə bacarığı - Stressə davamlılıq - Tələbkar və məqsədyönlü - Komandada işləmə bacarığı - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək), İngilis dili (orta səviyyədə) - Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook Biz Sizə qabağcıl şirkətlərin birində çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa CV-ni “Çağrı Mərkəzi Operatoru” mövzusu ilə[email protected]ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 131
Lisey və gimnaziyala...
Mərkəzi imtahanla qəbul həyata keçirilən lisey və gimnaziyalara hazırlaşan VI sinif şagirdlərinin nəzərinə!
27 May, 2025 - 01:01 183
Mərkəzi imtahanla qə...
XVIII Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadası – Azərbaycan Komandası
26 May, 2025 - 15:18 99
XVIII Beynəlxalq Ast...