Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru
Vəzifə öhdəlikləri:
•Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
•qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
•müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
•müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
•yeni müştəriləri telefon vasitəsilə cəlb etmək;
•Şirkətlə müştəri arasında düzgünkoordinasiya yaratmaq;
•xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək;
•vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.
Namizədə verilən tələblər:
•Ali təhsilə üstünlük verilir
•azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
•nitqi aydın və səlis olmalı
•fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
•müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
•məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
•MS Office proqramlarını bilməli
İş qrafiki:növbəli, günaşırı.
Müraciət qaydası: CV-nizi[email protected]elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
_____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur