PAŞA Kapital İnvestisiya Şirkəti QSC potensial namizədləri IT Helpdesk vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə öhdəlikləri
·Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən işçilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
·Diaqnostika üsulları və müvafiq suallar vasitəsilə nasazlıqların uzaqdan aradan qaldırılmasını həyata keçirmək;
·Müştərilər tərəfindən verilən məsələ və təfərrüatları əsasında ən yaxşı həll yolunu müəyyən etmək;
·Problemin həlli prosesində işçilərə dəstək olmaq;
·İT məhsulları və ya xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
·Tələb olunan proqramı həm uzaqdan, həm də yerində quraşdırmaq və konfiqurasiya etmək;
·Avadanlıqları yerində quraşdırmaq və istifadə prinsiplərini izah etmək;
·Hadisələri, problemləri və onların həllinin qeydiyyatını aparmaq.
Texniki Bacarıqlar
·İnformasiya sistemlərinin qurulmasının əsas bilikləri və prinsipləri;
·Kompyüter texnikası haqqında əsas bilik və anlayış;
·Windows ailəsinin ƏS ilə işləmək üçün əsas bilik və bacarığı, DNS, DHCP, AD haqqında anlayış. İş qrupu və domen arasındakı fərqlər;
·LAN şəbəkə texnologiyaları ilə işləmək üçün ilkin bilik və bacarıqlar, OSI modelini, şəbəkə avadanlıqlarının iş prinsipini başa düşmək;
·PC və tətbiqi proqramları bilmək.
Namizədlərə əsas tələblər
·Ali təhsil (texniki ixtisasa üstünlük verilir);
·İT sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
·Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst iş aparmaq qabiliyyəti;
·Əsas texniki problemlərin diaqnostikası və həlli bacarığı;
·Əla ünsiyyət bacarıqları;
·Məsuliyyətlik, operativlik və qərarvermə qabiliyyəti.
Maraqlanan şəxslər elektron məktub başlığında “IT Helpdesk” qeyd etməklə öz CV-lərini[email protected]ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur