Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer
Vəzifə öhdəlikləri:
-Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması;
-Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması;
-Marşrutların hazırlanmasına nəzarət;
-Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi;
-Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə.
Növbəli iş qrafiki – 2/2.
Tələblər:
-Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
-Düzgün şifahi və yazılı nitq;
-Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı;
-İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət;
-Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı.
Biz nə təklif edirik:
-Nüfuzlu bir şirkətdə iş;
-Bank sektorunda karyera qurmaq/inkişaf etdirmək təşəbbüslərinizi gerçəkləşdirmək imkanları.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini[email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer) göstərməyiniz xahiş olunur).
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur