Şənbə, 28 İyun, 2025

Operator (call center) vakansiyası


  • Dərc edildi: 9 İyul, 2021 - 14:27
Operator (call center) vakansiyası

DEADLİNE:09.08.2021 Vəzifə:Operator (call center) Vəzifə öhdəlikləri: • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırmaq; • Kompüterdə zənglərin qeydiyyatını aparmaq; • Şirkətin məhsulları haqqında tam məlumatlı olmaq; • Müştərilərin verdiyi sualların dolğun və ətraflı şəkildə cavablandırılmaq; • Zəng mərkəzinə gələn təkliflərin və şikayətlərin qəbul etmək; • WhatsApp hesabının peşəkar şəkildə idarə etmək; • Günlük,həftəlik və aylıq hesabatlarının hazırlanmaq; Namizəd üçün tələblər: • 20-35 yaş arası xanım; • Xarici dil bilikləri: Rus dili (sərbəst), ingilis dili (arzuolunandır); • Müvafiq sahə üzrə ən a

zı 1 il iş təcrübəsi; • Mükəmməl ünsiyyət və təqdimat bacarığı; • İşgüzar yazışmalar və şifahi danışıqlar aparmaq bacarığı; • Ofis proqramlarını sərbəst bilmək; Şirkət təklif edir: - İş yeri: Sədərək TM - İş rejimi: Həftə içi 6 gün - Əmək haqqı: 500 AZN - Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə Qeyd: Namizədlərdən mövzu hissəsində “Operator (call center)” vakansiya adını göstərməklə öz cv-lərini[email protected]elektron poçt ünvanına göndərmələrini xahiş edirik. Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət ediləcəklər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır
18 İyun, 2025 - 12:31 195
Məktəbəhazırlıq qrup...
Eduaspect: Təhsildə Yeniliklərin Bələdçisi
13 İyun, 2025 - 04:20 827
Eduaspect: Təhsildə ...
Sertifikatlaşdırmada hansı suallara hazır olmalıyam? – Cavabı buradan oxu!
12 İyun, 2025 - 15:43 223
Sertifikatlaşdırmada...