Vaxtın İdarə Edilməsi üçün 10 Faydalı Məsləhət
Vaxtın idarə edilməsi insanın vaxtdan səmərəli və məhsuldar istifadə etmək bacarığıdır. Vaxtdan şüurlu istifadə son nəticədə özünü təkmilləşdirməyə gətirib çıxaracaq.
📌Vaxtınıza Nəzarət Edin: Vaxtınızı harada keçirdiyinizi bilmək vacibdir. Odur ki, vaxtınızı qeyd edin və hər bir işə sərf olunan zamana diqqət yetirin; Bu sizə vaxtınızı harada keçirdiyiniz barədə fikir verəcəkdir.
📌Planlaşdırma: Tapşırıqlarınızı əvvəlcədən planlaşdırmaq və hər bir tapşırığa vaxtınızı necə sərf etmək istədiyinizi planlaşdırmaq vaxtın idarə edilməsinin vacib hissəsidir. Bir planınız olduqda, nə edilməli olduğunu dəqiq bilirsiniz. Bu, daha mütəşəkkil və məhsuldar olmağa imkan verəcək.
📌Düzgün Məqsədlər: Ağıllı məqsədlər qoymaq, vaxtın idarə edilməsində üstün olmağın açarıdır. Ağıllı məqsəd təyinatından istifadə, hədəflərinizi düzgün əldə etmək üçün əla taktikadır.
📌Tapşırıqların prioritetləşdirilməsi: Vaxtın idarə edilməsi üçün ən vacib məsləhətlərdən biri vəzifələrin əhəmiyyətinə və aktuallığına görə prioritetləşdirməkdir. Eyzenhauer (Eisenhower) metoduna görə;
"Vacib və təcili: Bu tapşırıqlar dərhal yerinə yetirilməlidir
Vacib, lakin Təcili Deyil: Bu tapşırıqların nə vaxt yerinə yetirilməli olduğuna qərar verin
Təcili, lakin vacib deyil: Bu vəzifələr həvalə edilməlidir
Təcili və Vacib Deyil: Bu tapşırıqlar daha sonra edilə bilər.
📌Fasilə: Birdən çox iş görmək, diqqəti cəmləməyi və motivasiyalı qalmağı çətinləşdirə bilər. Buna görə məhsuldar davam etmək üçün tapşırıqlar arasında fasilə vermək və özünüzü təzələmək vacibdir.
📌Tapşırıqlarınızı təşkil etmək: Zamanın idarə edilməsi üçün ən vacib məsləhətlərdən biri tapşırıqlarınızı təşkil etməkdir. Bütün vəzifələri prioritetləşdirdikdən sonra, onlara sərf etmək istədiyiniz vaxtı müvafiq olaraq təşkil etmək və ayırmaq vacibdir.
📌Diqqətin yayındırılmasının aradan qaldırılması: Vaxtın idarə edilməsinin vacib hissəsi diqqəti yayındıran amilləri və vaxt itkisini aradan qaldırmaqdır. Təxirə salmaq bəzən bizim ən pis düşmənimiz ola bilər. Vaxtınızı səmərəli idarə etmək üçün təxirə salmaq vərdişinizə qalib gəlmək vacibdir.
📌Tapşırıqları Həvalə Etmək: Eyzenhauer (Eisenhower) Matrixinə görə, vacib, lakin təcili olmayan tapşırıqlar həvalə edilə bilər. Hər şeyi təkbaşına edə bilməmək və bunu qəbul etmək çox vacibdir. Tapşırıqları effektiv şəkildə həvalə edə bilmək; daha böyük layihələrə diqqət ayırmağa vaxt ayırmağa imkan verir.
📌Multitaskingdən qaçmaq: Multitasking xeyirdən daha çox zərər verir. Tədqiqatlar göstərir ki, bir anda çoxlu tapşırıqlar, yalnız bir işə diqqət yetirdiyinizdən 40% daha çox vaxt tələb edir. Buna görə də, məqsədinizə səmərəli şəkildə çatmaq üçün hər dəfə diqqətinizi konkret bir işə cəmləmək daha yaxşıdır.
📌Meditasyon və Məşq: İşinizə başlamazdan əvvəl zehninizi təmizləmək vacibdir. Bu, vaxtınızı daha yaxşı idarə etməyə və diqqətinizi artırmağa imkan verəcək. Düşünülür ki, meditasiya diqqətin, idrakın, idrak çevikliyinin və akademik performansın yaxşılaşdırılmasında mühüm rol oynayır və vaxtın effektiv idarə olunmasına kömək edir.
Hazırladı: Edumap.az Təhsil Portalı
__________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur