Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis vakansiyası

ÖLKƏNİN YEGANƏ MİLLİ POÇT OPERATORU “AZƏRPOÇT” MMC Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis VAKANSİYASINI AÇIQ ELAN EDİR:

 

 

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

 

-Bazar və investisiya risklərin ilə bağlı mümkün olan itkilərin baș vermə ehtimalını və həcmini hesablayaraq təşkilatın aktivlərini va kapitalını maksimum qoruyub saxlamaq;

-Kredit, deposit, həmçinin qiymətli kağızların yerləşdirilməsi üzrə risk analizi apararaq rəy bildirmək.

-Təşkilatın aktiv və passivlərinin proqnozlaşdırılması ilə xalis faiz gəlirinin artırılması

-Vəsaitlərin səmərəli idarə edilməsi üzrə rəylər və  proqnozlar vermək;

-Təşkilatın gündəlik likvidliyinin idarə edilməsi və likvidlik əmsalların hesablanması ilə requlyativ normalara riayət olunmasını təmin etmək;

-Müvafiq olaraq likvidlik, faiz dərəcəsi riski və cəmiyyətin balansı ilə bağlı müxtəlif ssenarilər üzrə stress-testlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;

 

 

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

 

-Minimum 2 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, investisiya, bazar risklərin idarə olunması sahəsi üzrə arzuolunandır);

-Yüksək səviyyədə MS Excel, Power BI proqram bilikləri;

-Komandada işləmək bacarığı olan

-Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan

-Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti

-Sürətli öyrənmə qabiliyyəti

-Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.

 

 

İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan:  Ü.Hacıbəyli 72)

İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00

Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.

Maraqlananlar, öz CV-lərini“Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” başlığı ilə  [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. 

 


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az