ÖLKƏNİN YEGANƏ MİLLİ POÇT OPERATORU “AZƏRPOÇT” MMC Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis VAKANSİYASINI AÇIQ ELAN EDİR:
VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
-Bazar və investisiya risklərin ilə bağlı mümkün olan itkilərin baș vermə ehtimalını və həcmini hesablayaraq təşkilatın aktivlərini va kapitalını maksimum qoruyub saxlamaq;
-Kredit, deposit, həmçinin qiymətli kağızların yerləşdirilməsi üzrə risk analizi apararaq rəy bildirmək.
-Təşkilatın aktiv və passivlərinin proqnozlaşdırılması ilə xalis faiz gəlirinin artırılması
-Vəsaitlərin səmərəli idarə edilməsi üzrə rəylər və proqnozlar vermək;
-Təşkilatın gündəlik likvidliyinin idarə edilməsi və likvidlik əmsalların hesablanması ilə requlyativ normalara riayət olunmasını təmin etmək;
-Müvafiq olaraq likvidlik, faiz dərəcəsi riski və cəmiyyətin balansı ilə bağlı müxtəlif ssenarilər üzrə stress-testlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:
-Minimum 2 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, investisiya, bazar risklərin idarə olunması sahəsi üzrə arzuolunandır);
-Yüksək səviyyədə MS Excel, Power BI proqram bilikləri;
-Komandada işləmək bacarığı olan
-Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan
-Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti
-Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
-Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini“Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” başlığı ilə [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur