![](https://cloud.edumap.az/cdn/posts/full/02/1823974609038336.webp)
Optima Şirkətlər Qrupu "Mühasib köməkçisi" vakansiyasını açıq elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
-Hesab fakturaların hazırlanması
-E-qaimələrin hazırlanması, göndərilməsi və təsdiqi
-Bank ödəniş tapşırıqlarının yazılması
-Bank vasitəsi ilə online ödənişlərin edilməsi
-Daxil olan qaimələrin üzləşdirilərək yoxlanılması və 1C əməliyyat sisteminə işlənməsi.
-Əmək haqqı kartlarının açılması və aylıq əmək haqqı cədvəlinin hazırlanması
-Məzuniyyət və son haqq hesabın hazırlanması
-Maliyyə hesabatları hazırlanması
-Gündəlik online kargüzarlığın (gələn məktubaların) izlənməsi
Namizədə tələblər:
-Müvafiq sahə üzrə təhsil
-Mövcud sahədə ən az 2-3 il iş təcrübəsi
-MS Office, xüsusilə Excel bilikləri
-e-taxes və internet bankig sistemlərində işləmə bacarığı
-e-tender saytında işləmə bacarığı
-1C proqramında sərbəst işləmə bacarığı
-Word, Excel, 1C biliklərinin olması
-Məsuliyyətli, dəqiq və peşakar
-Azərbaycan dili və Rus dili biliklərinin yüksək olması vacibdir (yazılı və şifahi)
-Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlilik və etibarlılıq, analtik düşüncə kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
İş şəraiti və şərtləri:
-İş vaxtı: Həftədə 5 iş günü (09:00-dan -18:00-dək)
-Əmək haqqı: 700 AZN (net)
-Əlavə görülən işlər üzrə bonus ödənişi (məsələn: tenderlərə qoşulma zamanı qalibiyyət əldə edildikdə və s)
-AR Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmi əmək müqaviləsi
-Ünvan: Nərimanov metrosu, Əhməd Rəcəbli küçəsi 156, Aynalı Plaza
Qeyd: Sadəcə Xanım namizədlərə üstünlük verilir (komanda xanımlardan ibarət olduğu üçün)
Yuxarıda qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər öz şəkilli CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində “Mühasib köməkçisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur