Vəzifə öhdəlikləri:
• Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi;
• Bazarın dinamikasına uyğun çevik həllərin təklif edilməsi (RTM);
• Partnyorlarla daim ünsiyyətdə olması, onlar ilə şirkət arasında əlaqələri və iş axışını koordinasiya etmək;
• Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi;
• Facebook reklamlarının yaradılması və nəzarət;
• Google reklamlarının yaradılması və nəzarət;
• Linkedin reklamlarının yaradılması və nəzarət;
• Satışın artırılması məqsədilə yeni kampaniyalar hazırlamaq və icrasını təmin etmək;
• Düzgün və dolğun tarqetinq;
• Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə, daim yeni axtarışlar etmək;
• Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı, aylıq marketinq fəaliyyətlərinin hesabatlarının hazırlanması;
—
Tələblər:
• Marketinq meneceri vəzifəsində minimum 1 il iş təcrübəsinin olması (reklam agentliyində təcrübə üstünlükdür);
• Biznes düşüncəsi olmalı,
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb