İş yeri: "Melissa Group" (Baş ofis)
İş rejimi: 5 günlük, Şənbə və Bazar günləri istirahət
İş saatları: 09:00 - 18:00
Əmək haqqı: 800 AZN
Vəzifə öhdəlikləri:
- Direktorun gündəlik iş qrafikini planlaşdırmaq və icrasına nəzarət etmək
- Rəsmi yazışmaların hazırlanması və sənədləşmənin təşkili
- Görüşlərin, iclasların və səfərlərin təşkil edilməsi
- Telefon zənglərinə və elektron məktublara cavab vermək
- Direktorun verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək
- Protokolların yazılması və icrasını təqib etmək
- Qonaqların qarşılanması və müşaiyət olunması (çay, kofe, su servisinin edilməsi)
Namizədə tələblər
- 25 - 35 yaş arası xanım namizədlər
- Ali təhsil
- Ofis proqramlarında işələmə bacarığı
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti, Rus dili biliyi üstünlükdür
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsinin olması üstünlükdür
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq
- Detallara diqqətli və problem həll etmə bacarığı
- Vaxtın idarə edilməsi, təşkilatçılıq, koordinasiya və təqib etmə bacarığı
Uyğun namizədlər CV-lərini "Direktor köməkçisi" başlığı ilə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb