Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis

İş barədə məlumat

 

  • Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək

  • Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;

  • Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);

  • Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;

  • Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək;

  • Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);

  • Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək.


 

Tələblər

  • Ali təhsil

  • Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)

  • Azərbaycan və ingilis dillərini bilməli ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)

  • MS Office,

  • Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar

  • Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;

  • Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı

  • Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq


 



BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az