Şrift seçərkən nələrə diqqət etməli?

Şrift seçərkən nələrə diqqət etməli? Şrift seçimi brendin kimliyini qurarkən böyük əhəmiyyət kəsb etdiyi üçün heç vaxt şansa buraxılmaması lazım olan məsələlərdən biridir. Gəlin şrift seçərkən nələrə diqqət yetirilməli olduğuna diqqət edək.  
  1. Ehtiyaclarınızı Müəyyən edin
Markanızı əks etdirmə fürsəti əldə edəcəyiniz vizual vasitələrdən biri olduğu üçün hər şeydən əvvəl şrift seçərkən ehtiyaclarınızı müəyyən etməyiniz vacibdir. Buna uyğun olaraq, məsələn, marketinq kampaniyası üçün istifadə edəcəyiniz materiallara uyğun şrift seçmək sizin xeyrinizə olacaq.   Çünki yeni məhsul və ya xidməti tanıtmaq üçün çalışacağınız broşür çap məhsullarında istifadə edəcəyiniz şriftin və rəsmi yazışmalarda istifadə edəcəyiniz şriftin ortaq bir nöqtəyə sahib olmasını gözləyə bilmərik. Digər tərəfdən, inteqrasiya olunmuş marketinq kommunikasiyası üçün bütün tanıtım və marketinq fəaliyyətlərində eyni şrift ailəsinə aid şriftlərdən istifadə istehlakçının gözündə markanın xatırlanmasını artıracaq.  
  1. Korporativ Kimlik ilə Harmoniyanı nəzərdən keçirin
Deməliyik ki, onlayn və ya oflayn kanallarda istifadə edəcəyiniz şrift qrupları mütləq korporativ şəxsiyyətlə üst-üstə düşməlidir. Brend imicini təyin edən korporativ şəxsiyyətin əhəmiyyətli bir parçası olan şrift, müştərilərinizin markanızı necə qəbul edəcəyini də müəyyən edir. Bu istiqamətdə sənayenizə, biznes istiqamətinizə və brend mədəniyyətinizə ən uyğun olan şrift ailəsini seçməyi şiddətlə tövsiyə edirik. Məsələn, maliyyə sektorunda xidmət edirsinizsə, etibarlı brend təəssüratı yaratmaq üçün daha çox bucaqlı şriftlərə üstünlük verə bilərsiniz. Digər tərəfdən, qrafik dizayn xidmətləri verirsinizsə, daha çox dairəvi xətləri olan şriftlər sizin yaradıcı tərəfinizi üzə çıxarmaq üçün ideal olacaq.
  1. Auditoriyanın gözləntilərini təyin edin
Şrift seçiminin hədəf auditoriyanın gözləntiləri ilə necə əlaqəsi olduğunu maraq edə bilərsiniz. Bununla belə, hədəf auditoriyanızı heyran edəcək bir şrift seçmək sizi biznes məqsədlərinizə çatmağa təşviq edəcək. Necə?   Veb platformalarda “istifadəçi təcrübəsi” olaraq adlandırılan və aydın, anlaşılan, oxunaqlı mətn düzümü ilə əlaqəli olan hədəf auditoriyasının gözləntiləri çap materiallarında da eynidir. Buna uyğun olaraq çap məhsullarındakı oxunmayan, yorucu və narahatedici şriftlər markanızın mənfi qəbul edilməsinə zəmin yaradacaq.   Hədəf auditoriyanız şriftə görə brendinizin hər hansı məzmununu oxumaqda çətinlik çəkirsə, təəssüf ki, biznesinizin marketinq məqsədlərinə çatması asan olmayacaq. Bütün bu məlumatların işığında, indi şrift nədir və nə üçün düzgün şrift seçmək biznesinizin uğuru üçün vacibdir kimi suallara cavab tapdığımız üçün artıq istədiyiniz çap məhsullarını hazırlaya və korporativ dəstək verə bilərsiniz. Bu arada, veb sayt dizaynı, kodlaşdırma, qrafik dizayner və digər ixtisaslar üzrə STEP IT Academy-də keçirilən proqramlardan faydalana bilərsiniz. OXŞAR MƏQALƏLƏR: Mobil Tətbiqləriniz üçün UX Dizayn Məsləhətləri Photoshop nədir? Photoshop-dan necə istifadə etməli? 3DS Max nədir və nə üçün istifadə olunur? Autodesk Maya nə üçün istifadə olunur? İnteryer dizaynerlər tərəfindən ən çox istifadə edilən dizayn proqramları 2D Animasiya və 3D Animasiya necə inkişaf etdi? 3D Modelləşdirmə harada istifadə olunur? 3D Modelləşdirmə zamanı hansı proqramlardan istifadə edilir İnteryer dizaynını karyera kimi seçməzdən əvvəl bilməli olduğunuz 5 şey Landşaft Dizaynerləri üçün 5 Proqram
_____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az